Mijn excuses  … omdat ik psychische klachten heb!? #bipolair #ggz #stigma

Martin Jan Melinga

Wat is er gebeurd? Twee weken geleden vroeg een overheidsinstantie of ik mijn excuses aan wilde bieden aan mijn ex-partner, met wie ik een zoon (5 jaar) heb. Ongelooflijk, na bijna 20 jaar een psychiatrische diagnose te hebben (bipolaire stoornis), viel dit wel heel koud op mijn dak. De overheidsinstantie begreep ook niet, waarom ik op dat moment GEEN excuses overwoog. Moeder heeft immers een hele zware periode met mij meegemaakt ….

i-am-me-geen-excuses-voor-psychische-klachten-orange-monday-segui

Als er al excuses gemaakt zouden moeten worden, zou, volgens mijn waarheid, moeder haar excuses aan mij aan moeten aanbieden. De medewerkers van de organisatie begrepen niet waarom ik het niet deed. Zowel de vraag als het antwoord zijn nu opgenomen in een officieel rapport. Al twee weken zat ik te denken, wat nu toe te doen. Ik ben aangeslagen door dit deel van het rapport en meer zaken die een rol spelen in het kader van mijn…

View original post 1.538 woorden meer

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

