Gedachten en open wonden

#durftedelen

Meldingen van huiselijk geweld hebben bij ons de hoogste prioriteit. Met zwaailicht en sirene zijn we binnen enkele minuten ter plaatse. In de korte periode van slechts één dag ontmoette ik twee vrouwen; een jonge en een nog heel jong meisje. Hoewel ze elkaar niet kennen, moest ik aan beide denken omdat ze op zo’n bizarre manier aan elkaar gelinkt zijn.

10785078_294965734036398_1440460575_nToen we arriveerden op het opgegeven adres stond de deur al open waardoor we meteen naar boven konden lopen. De reden van onze komst was dat er een melding was binnengekomen van buren die ruzie hadden gehoord in de woning naast hen. Ook hadden zij een kind horen gillen.
Toen mijn collega en ik binnenkwamen zag ik dat een andere collega stond te praten met de heer des huizes en in de eetkamer was weer een andere collega in gesprek met zijn vrouw.
Bij de vrouw in de eetkamer…

View original post 588 woorden meer

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

