Slaven gezocht en gevonden; waar is de nooduitgang?

Irma Schiffers schrijft... (Dutch/English)

silicon-valleyIk word gek!
Ik vroeg me al in het vorige artikel, ‘Alienation of EU Alien nation’ af of ik, nu nog wandelend buiten de deuren van de Europese psychiatrische inrichting in Brussel, aan een psychische stoornis lijd, maar die gedachte begint nu wel ernstige vormen aan te nemen. Ik denk namelijk dat het waar is.

Met man en macht probeer ik echt af en toe nog even wat uurtjes slaap te pakken, maar de plicht roept soms net even harder. De ‘plicht en morele verantwoordelijkheid’ betekent in dit geval een poging onze normale medemens te redden van een totale degeneratie die ons tot cyborgs gaat degraderen. Deze reddingspoging kan hopelijk namelijk nog lukken door bijna 24/7 de propaganda te volgen, te analyseren en de hoernalistieke chocoladeletters om te zetten naar de werkelijke realiteit. En dat levert op zich al genoeg waanzin op:

  • Waar lezen we over de op handen…

View original post 1.755 woorden meer

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

