De NS is een eerlijk bedrijf en ehh… Elvis leeft

Kees Thies

moneytrainMet complotdenkers heb ik meestal weinig op. Vroeger wilde ik ze na drie ouwe Ruttes nog wel eens beleefd aanhoren, maar de laatste jaren begon ik steeds opzichtiger te geeuwen als de een of andere kwibus me in het café weer eens begon uit te leggen dat Kennedy in 1963 door een conglomeraat van maffioso, Russen en Spiders from Mars is omgelegd, dat George Bush jr. persoonlijk een cruciaal boutje van de Twin Towers heeft losgedraaid en dat Bin Laden momenteel samen met Elvis en Bowie in een seniorencomplex te Meppel woont.
Maar daar denk ik sinds vandaag héél anders over en vanaf deze plek bied ik alle complotdenkers dan ook mijn nederige excuses aan. Ik beloof dat ik mijn wenkbrauwen voortaan niet meer zal fronsen ten overstaan van lieden die beweren dat er in Oost-Kirgizië mossen bestaan die alle vormen van kanker genezen, dat ‘we’ nooit op de maan…

View original post 208 woorden meer

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

