Hoofddoekje zegt wat tegen PVV’er Venema – TIJM Magazine

Hoi Eric van de PVV, ik zag dat je een twiet stuurde over mij. Je bezocht afgelopen zondag denk ik de Albert Heijn, jij schrijft zelf Albert Hein. (Hoe moet dat nou met die Nederlandse cultuur van je waar je zo trots op bent, als ik als hoofddoekje je al op de meest elementaire begrippen moet corrigeren?)

Je twiette: “Krijg ik weer de Islam in mijn gezicht geblaft.” Dat deed mij de spreekwoordelijke geëpileerde wenkbrauwen fronsen Eric. “In je gezicht geblaft worden” gaat toch over iemand die heel hard in je gezicht hoest? Heeft de juffrouw wiens hoofd ik bedek dat gedaan? Nee toch?

Bron: Hoofddoekje schrijft

Dit bericht werd geplaatst in Mens en maatschappij en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

