Mijn diagnose: Ontwijkende Persoonlijkheids Stoornis

Noirona's weg naar ooit.

Ontwijkende

Uit mijn psychologisch rapport:

Cliënte schoort op alle items. Ze gaat werk uit de weg waarin ze met veel mensen te maken krijgt. Ook gaat ze het uit de weg m betrokken te raken bij mensen, tenzij ze er zeker van is dat ze haar aardig zullen vinden. Cliënte vind het moeilijk om open te zijn en is vaak bang om bekritiseerd of afgewezen te worden. Ze is stil als ze nieuwe mensen ontmoet en gelooft niet dat ze even aantrekkelijk is als de meeste mensen. Verder is ze bang om nieuwe dingen te proberen.

Van al mijn diagnoses is de Ontwijkende Persoonlijkheids Stoornis degene waar ik het meeste last van ondervind. De beschrijving in het Wikipedia artikel die via de link te lezen is kan gewoon op mij geschreven zijn. Ik ben bang voor mensen, echt bang! Door ze zoveel mogelijk uit de weg te gaan zou ik mijzelf…

View original post 857 woorden meer

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

