Het niemandsland van een moeder | metronieuws.nl

picture-26766-1439670429Ik pak je hand die krachteloos op het vertrouwde wafelreliëfpatroon ligt. Op de bewakingsmonitor zie ik je hartritme voorbijkomen. Je ademhaling is rustig en ik put er hoop uit. Mijn ogen dwalen over je gehavende gezicht en ik vraag me af wie dit jou geflikt heeft. Is het die gabber die jou in zijn greep had op Twitter? Of was het iemand uit de wereld van de rappers en gangsters? Op Facebook zocht jij ze vaak op. Zij zijn jouw idolen. Je profileerde jezelf als ‘aso-bitch onder de rappers’ en ging steeds een stapje verder.

Bron: Metronieuws.nl

Dit bericht werd geplaatst in GGZ, Mens en maatschappij. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

