27. Soms ben ik zo moe

Als een raket ( met een halve liter brandstof)

Ik waarschuw maar alvast. Hier komt er weer zo een. Met boos en medelijden met mijzelf. Eigenlijk gaat best goed. Considering.Cool-memes18 En ik herken mijzelf in de uitkomst van dit onderzoek ( http://www.deltamania.nl/bipolairen-positiever-ingesteld/ ), dat bipolairen vaak blije eikels zijn, ook al is de situatie er niet naar. In de regel, als ik mijn bed goed uitkom, blijf ik ook al zit alles tegen blij zijn zo goed als alles.En iedere bipolair weet dat dat handig is, omdat je nogal wat brokken maakt in het leven.

Maar ik twijfel soms zo hard, en soms is het zo zwaar. Zomaar opeens gaat het dan 2 week niet meer en mis contact met mensen die snappen wat ik bedoel. Zoals nu.
Onlangs heb ik bekend dat ik behalve een gezellige bipolair sinds 5 jaar een Ptss heb. En daar heb ik meer last van dan ik wil toegeven. Best veel last. Zoals…

View original post 799 woorden meer

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

