Sander Terphuis, je bent voor mij een held

Passie voor vrijheid

Kunnen we mensen vinden die met een hoog DWDD gehalte kunnen vieren wat mooi is en steunen wat goed is? En dan vooral alles over ons vrije Nederland. Hoe zou jij dat dan aanpakken?

Hanno Zoutendijk, 10 mei 2015

Ik heb je boek De Worstelaar gelezen. Ik ben er door geraakt. Het laat zien hoe groots ons kikkerlandje kan zijn, onvolmaakt maar fijn om te leven. Ik heb met plezier gelezen over het broodje ham verhaal en het douchen na handtastelijkheid van KLM stewardessen. Door jouw worstelingen voor een nieuw thuisland streel je mijn trots en geef je me de woorden om uit te drukken hoe vrijheid er voor mij uit ziet door het oog van iemand die het niet had.

Geboren ben je in Perzië en gevlucht voor de Ayatollah’s. Je kwam mee als atleet naar de wereldspelen voor gehandicapten in Assen waar ik ook was om een kleine…

View original post 374 woorden meer

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

