Liebster Award

liebster_awardDit blog is inmiddels tweemaal genomineerd voor de Liebster Award.  De eerste nominatie door ZielErkenner en later door elifecoach.  Beiden hartelijk bedankt… !

Ik heb van beiden vragen gehad, die ik ga beantwoorden. Als laatste zal ik 11 andere bloggers nomineren voor deze award en voor hen ook wat vragen opstellen.

Van ZielErkenner kreeg ik de volgende vragen:

1. Wat laat jouw hart het meest zingen? Waar wordt jij gelukkig van?

Genieten van de natuur.

2. Wat is het grootste inzicht wat je hebt ontvangen in je leven?

Dat mijzelf druk maken niet helpt.

3. Wie zou je willen bedanken, welk persoon heeft de grootste rol in je leven (gespeeld) en waarom?

Mijn vrouw, waarmee ik een prachtig leven leid.

4. Wat zou je nog in dit leven willen meemaken?

Een einde aan de sociale en economische ongelijkheid die voor veel ellende zorgt.

5. Stel je eens voor dat je iets in deze wereld zou kunnen veranderen. Wat zou je dan veranderen en waarom?

Zie antwoord bij vraag 4. 

6. Vertel eens een leuke mop of anekdote ?

Er zijn er veel maar deze was achteraf wel heel leuk.

7. Hoe ziet jouw ideale wereld eruit?

Ik kom weer terug op het antwoord bij vraag 4. Een wereld met minder sociale en economische ongelijkeheid.

8. Wat is je lievelingseten?

Pasta..!

9. De tegenhanger is ook altijd leuk: welk eten vindt jij niet lekker?

Knollen..bah.

10. Je favoriete song is ..:

Nirvana is mijn favoriet. Alle nummers van hen zijn goed maar Polly is zeker een favoriet nummer.

11. Je favoriete blogpost is :

Die heb ik niet. De blogwereld is groot. Bijna elke blog heeft wel eens een iets bijzonders. 

Van elifecoach kreeg ik de volgende vragen:

1. Wie heeft de grootste invloed op je gehad?

Een docente uit het verleden. Dr. Eva Latham die mij denken leerde.

3. Waar wil je niet over bloggen? (Wees eerlijk!)

Tja, ehhhh.. eerlijk vroeg je. Bij voorkeur uitgezonderd grappige dingen niets over mijzelf en familie.  Maar ik herinner mij uit mijn blog verleden dat ik op De Reaguurder ook wel eens over mijn dochter schreef. Ik ben niet zo consequent.

4. Wat maakt je aan het hardop aan het lachen?

O, dat kan alles zijn. Een onverwachte grappige opmerking. Een van mijn honden die vanmorgen nog, niet goed oplet en zijn kop tegen een lantaarnpaal en mij dan kwispelend aan staat te kijken. Er zijn gelikkig zoveel grappige dingen op een dag.

5. Wat is uw favoriete boek?

Lord of the Rings

6. Wat is je favoriete citaat?

Armoede is de vader van revolutie en misdaad

7. Wat is uw favoriete vorm van sociale media?

Dat wat wij doen, bloggen.

8. Hou je van poëzie? (Zo ja kan je een voorbeeld geven?)

O, ja bijvoorbeeld deze.

9. Wat is uw favoriete film of tv-show?

Lord of the Rings

10. Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan, of het grootste obstakel u geconfronteerd in uw leven?

Het leven, soms zwaar en verdrietig  maar ook mooi en boeiend.

En dan nu mijn nominaties:

1. Life with bipolar

2. Kanteldenker

3. Mike Steeden

4. Timmerark

5 Purplerays.

6. Joëlle Jean-Baptiste

7. Lisa Mari

8. DENNISBOOTS

9. Just Jan

10. DOOR SUZANNE

11. Just! Guidoooh

I have ten simple questions for those nominees:

1.) Why did you start your blog?

2.) If you could go to any place in the world, where would that be and why?

3.) What are your 3 top must-have items?

4.) What is your favorite place?

5.) What would be your dream job?

6.) If you could live anywhere in the world, where would that be?

7.) Who is your favorite blogger?

8.) Who inspires you? 

9) What advice do you have for other bloggers?

10. What is your favorite post that you’ve written? (Please provide link!)

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Liebster Award

  1. Miss Lavendius zegt:

    Ik zie nu pas dat ik ben genomineerd (ik heb er geen melding van gekregen..?) Maar leuk! I’m on it🙂

Geef een reactie

