‘Hand in hand op de Wantijdijk? Nee, zelfs dáár niet’

Kees Thies

hold-my-hand-love-sunset-Favim.com-659297Bij toeval treffen we elkaar op het haventerreintje bij de Wantijdijk, waar ik Blafmans vermanend toespreek omdat ‘ie zich, na een kwartiertje zwemmen, staat uit te schudden in mijn zojuist schoongemaakte auto. ,,Je wordt bedankt gek.’’
Terwijl ik demonstratief chagrijnig de achterklep dicht sla en Blafmans me nog wat uiig aankijkt, krijg ik een por in m’n rug. ,,Doe eens een beetje lief tegen de beroemdste hond van Dordt  joh, straks schrijft ie nog een boze brief over je naar de krant.’’ Ik schiet in de lach als ik Henk zie en automatisch zoeken mijn ogen naar Frans. ,,Hij staat dáár, bij het water… met Oscar, zijn labradoodle,’’ legt Henk uit. ,,Oscar houdt niet van zwemmen, maar Frans kan zich daar maar niet bij neerleggen. Sinds we dat malle beest hebben staan we elke dag wel ergens bij een watertje. Frans gooit dan met een balletje, maar die hond verdomt…

View original post 199 woorden meer

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

