Niemands weet dat ik eigenlijk Repelsteeltje heet

Ik ben Repelsteeltje en ik werk in een FACT-team als psycholoog, psychotherapeut in een middelgrote ggz-organisatie. Begin jaren ’90 kreeg ik mijn eerste betaalde baan als psycholoog op een longstay-afdeling van een psychiatrisch ziekenhuis. Sindsdien ben ik niet meer weggegaan bij de ggz. Tijdens mijn studie psychologie was ik twee jaar psychotisch.

SCHIZOFRENIEBESTAATNIET.NL
Dit bericht werd geplaatst in GGZ en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

