Vrouw uit Nootdorp vertelt euthanasieverhaal: ‘Ik heb oorsuizen en ik wil dood’ | Omroep West

download (64)VIDEO | Lokale omroep TV West over Gaby Olthuis & Altijd Wat Monitor-verslaggever Miranda Grit

‘Ik ben moeder van twee kinderen, ik heb oorsuizen en ik wil dood.’ Die woorden kreeg Altijd Wat Monitor-verslaggever Miranda Grit in haar mailbox van de 47-jarige Gaby Olthuis uit Nootdorp, met daarbij de vraag: ‘Willen jullie er iets mee doen? Zo veel tijd heb ik niet meer.’

Bekijk hieronder het item dat de lokale omroep TV West maakte over Gaby Olthuis uit Nootdorp en het gesprek dat deze omroep voerde met Altijd Wat Monitor-verslaggever Miranda Grit.

Dit bericht werd geplaatst in Video, Zorg & Gezondheid en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Vrouw uit Nootdorp vertelt euthanasieverhaal: ‘Ik heb oorsuizen en ik wil dood’ | Omroep West

  1. jusd zegt:

    Dit is op Jusd herblogd.

Plaats een reactie